2011. február 13., vasárnap

tarka-barka 1 és 2 :)

Egymással párhuzamosan készítettem el ugyanolyan fonallal (puppet) ezt a két nyakláncot. Tulajdonképpen a technika ugyanaz, ugyanott vannak a díszgyöngyök, ugyanott kezdődik a középső rész, csak mások a színek, a díszgyöngyök (a szív kivételével).
Engem mind a két nyaklánc a tavaszra emlékeztet, csak az egyik egy nagyon vidám, harsányabb színvilágú, a másik meg inkább lágy színekből építkező (látszik, hogy kialudtam magam :) ez a szóhasználat... :D ).
Szóval a vidámabb verzió:




És így néz ki a halványabb árnyalat :)




Én nem igazán tudok dönteni, hogy melyik tetszik jobban.. :)
Vélemények? :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jól néz ki mindkettő! Igazából választani sem tudnék. A halványabb talán jobban vonzana, viszont az erősebb színek annyira üdék! Nagyon jó ez a technika!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól néz ki mindkettő! A felső nyaki nagyon üde és vidám, az alsó viszont egy kicsit közelebb áll hozzám a színe miatt! :-)

    VálaszTörlés
  3. Nekem a fölső tetszik jobban!! :):)

    VálaszTörlés