2011. március 3., csütörtök

belilulva (vagy bepipulva?)

nem, bepipulva egyáltalán nem vagyok :) (ugyan nagyon nem gyűlnek az olvasók és a facebook-os "rajongók", így a játék is várat magára, de azért bepipulva nem vagyok :) ).

belilulva viszont annál inkább, mert lilás-rózsaszínes árnyalatban készítettem el egy hosszú makramé nyakláncot.
medál részét irizáló (színjátszó) gombok alkotják, lánc részén található két szép márványos felületű gyöngy (golyó), ill. irizáló fényes kásagyöngyök, lila, rózsaszín árnyalatú kásagyöngyök és kétféle hosszú és kétféle színű szalmagyöngyök. :)
sajnos nem minden fotó adja vissza az igazi színeket, de igyekeztem a legjobbat összehozni.






a héten kaptam meg a jó hírt, hogy kapok tanulmányi ösztöndíjat, aminek azért is nagyon örülök, mert (feltudjuk adni a cascot :D) végre egy kicsit több mindennel térhetek haza a legközelebbi gyöngyös bevásárlásból :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése