2010. december 15., szerda

értakos karácsony :)

Hétfő este tartottuk a szokásos teázónkban (Altaire) a főiskolai csoporttársaimmal a karácsonyozást :)
A bemutatkozós részben már említettem, hogy jelenleg az Elte Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Karára járok, azon belül is értelmileg akadályozottak pedagógiája szakirányon tanulok. Negyedéves, végzős vagyok, de egy félévvel megtoldom a tanulmányaimat :D :p
A szakirányon 20-an vagyunk negyedévesek, és ha emlékezetem nem csal már másodéves korunk óta járunk teázni. Most karácsonykor a tavalyihoz hasonlóan húztunk és magunk készítette ajándékokkal leptük meg egymást.
Idén Nikit húztam, aminek szívből örültem, mert sokat segített azt elmúlt időszakban tanácsaival és ezt mindenképpen meg akartam  neki hálálni :) Így az előző bejegyzésben megmutatott rózsaszín nyakláncot és fülbevalót kapta tőlem egy kockadobozzal egyetemben, amit dekupázs technikával díszítettem ki. A dobozt megtöltöttem mézeskaláccsal és neki a sütik közül kellett kibogarásznia az ékszereket :)














 Engem nem kis meglepetésemre Barbi húzott, akivel úgy érzem, hogy idén nagyon jó barátságba kerültünk, ami egyrészt  köszönhető annak is, hogy mind két gyakorlati helyszínen együtt voltunk, másrészt talán annak is, hogy ízlésünk sokban hasonlít, akár a sütögetés, akár az ékszerek terén :) És nem  mellesleg eddig ő az első és egyetlen rendelőm, hisz édesanyja névnapjára tőlem rendelt két nyakláncot :)
Tőle nagyon aranyos és nagyon hozzám passzoló ajándékot kaptam: vett egy fehér vékony hosszú ujjú pólót és textil filccel pingvint rajzolt rá :) De nem akármilyen pingvint, hanem pont olyat, mint amilyen fülbevalót Tomitól kaptam pár hete :)



Az ajándékos zacskóban rejtőzött még egy kis házi készítésű csokoládé mindenféle dologgal megszórva :) Nyamm... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése