2010. szeptember 20., hétfő

másodjára

Na immáron túl a hétvégén :)
Az első IKT-s órára rátérve, visszatérve: nekem tetszett és felkeltette az érdeklődésemet. Ugyan elsőre kicsit ijesztő volt a sok feladat, de átgondolván, hogy máshogy tudnánk megtanulni ezeket a dolgokat, ha nem gyakorlat útján. Időközben még az interjúhoz is sikerült embert találnom - már azt is várom nagyon. :)
Sikerült a hangolásképpen feltett videót is megnézni. A számadatok elég megdöbbentőek... de az a vicc, ha mondjuk a napi számítógép előtt töltött perceket, órákat összeadom az átlag napi három óra még nekem is kijön...
Mikor felvettek anyám első mondata az volt az etr láttán: " Én meghalnék, ha most kéne egyetemre járnom!" Anyukám 22 éve végezte el a Zeneakadémiát. Körülbelül egy éve tanult meg smst írni, de a telefonja telefonkönyvét a mai napig nem használja. Inkább bepötyögi a noteszéből a számokat. Emailt egy fél éve ír napi rendszerességgel, de ha a közelben vagyok és az email 3 mondatnál hosszabb tuti, hogy megkér írjam meg. Ezeken a területeken nagy a szakadék...

hallgatnivaló: 
http://www.youtube.com/watch?v=70GHlZ9uWJ4

u.i.: Balázs: Korda - Edguy párhuzam elég meredek volt.... én tomboltam a fezen fesztiválon az edguyra... másnap nem volt hangom... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése